fredag den 13 ☺

tjänna, idag e de fredag den 13!

läskig, thaha x3

nä då, men idag ska jag kanske va me nora för ja va int me henne i onsdags annars så händer typ inge tror ja?

ska ha kräftskiva imorgon tror ja, fast ja vet int.

men ja e sugen på åka till grönan, skulle igentligen åkt dit imorgon men d blev int så <3

men ja vill till grönan mer än två ggr för nästa gång ja ska dit i år (som ja vet) så ska ja dit me mina kusiner/kusin o a visst d e kul men ja vill åka me ngn kompis ngn dag oxå (:

men vi får se hur d blir, men nu ska ja läsa lite bloggar o så.

/ isabella


Kommentarer
Postat av: Marie

sv: aha xD men aso , mamma har sagt att ja, hon o sarah kanske ska dit. (min lillesyrra) o dt e ju tråkigt utan en kompis , så om vi ska dit kan ju du följa me? :)<3

2010-08-13 @ 14:52:57
URL: http://pollis.blogg.se/
Postat av: Marie

sv: tror det, annars förstår hon säkert att jag kmr ha astråkigt xd<3

2010-08-13 @ 15:10:09
URL: http://pollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0