Sista veckan

Rubriken passar in, jag älskar sommaren och önska att sommarlovet kunde vara förevigt! xD
Vi börjar skolan den 23:e, alltså om en vecka.
Men vissa börjar om 2 dagar, så ja e glad att jag iaf börjat lite senare.
Fast jag är inte helt nöjd, min syrra börjar den 27:e s:
Fett oretvist men aja.

Idag så ska jag antingen vara med Nora & Gabbe, fast om ja inte får nge sätt att komma dit så ska jag vara med en som heter Elin.
Men det blir nog att vara med Nora & Gabbe.

Lite senare på veckan så ska jag vara med kompisar, så här ser mitt schema ut:
Måndag: Nora & Gabbe
Tisdag: ------
Onsdag: Elin
Torsdag: Rix Fm Festival
Fredag: Tjejkväll
Lördag: Hembjuden
Söndag: Förbereda mej inför skolstart.

Japp, så ser mitt schema ut.
Ganska fullbokat, så om de e ngn som vill va på tisdag så äre bara att säga till.

Så antingen finns jag på mobilen, bdb lr msn.


Tog en sommarbild för att veta att bara sommarlovet är slut, inte
sommaren.

Kommentarer
Postat av: Felicia

fin blogg;)

2010-08-16 @ 10:43:20
URL: http://ffiinastee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0