DAMP!

Hej bloggen, har typ damp nu.

Jonnie va nt i skolan idag så ja har nt träffat han på 5 dagar, 5 DAGAR!!!!!!!!!!!!

Asså gud vad ja saknar han, om han nt kommer imorgon så typ dör jag.

Hihi, men idag efter skolan så va ja med Mina.

Först typ gick vi runt lite sen så gick vi hem till henne, o efter en stund så kom Ante o dom typ hållde på (dom e tsm) så jag satt ja o blev typ avis, ville lix att Jonnie skulle va här.

Saknar han som bara den, ja hoppas att han vill va me mig på fredag.

Annars ska ja va me han på lördag har ja bestämt!

Har fått in den här låten i huvudet, men den äger!





Kommentarer
Postat av: Marie

äre den låten ja skickade te dej på msn ? :D<33

2010-05-17 @ 20:38:29
URL: http://pollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0